neděle 24. listopadu 2013

Barbie a Diamantový zámek - princ


Do sbírky mi přibyl další chlap. Je to princ z filmu "Barbie diamantový zámek". Jako obvykle jsem ho vydražila na aukru, kde byl nabízen společně s panenkou barbie a malou shelly.

Má obyčejné "zombie" tělíčko s datací 1968. V tvářích panenek se ještě příliš neorientuju. Ale jeden sběratel mi prozradil, že tento panáček má specifickou tvář, která se používá téměř výhradně pro panáčky prodávané v Indii. Hlavička nese označení z roku 2007. Nemá opravdické vlasy, jen namalované.
Dostala jsem jej v původním princovském oblečení i s vyssokýma černýma botama. Prodává se ještě s modrou kytarou, ta mi chybí.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/240-derek.html





2 komentáře:

  1. Tento princ sa mi veľmi páči. Má ho v ponuke jedna kočka na bazoši a ja stále váham. Je prekrásny, srdečne gratulujem.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji. Já hlavně hledám na Aukru, tam se objevuje dost často. Pak ještě občas kouknu na Mimibazar, ale tam jsou ceny podstatně vyšší.

      Vymazat