pátek 22. listopadu 2013

Cali Guy Blane 2005


Konečně se mi podařilo získat do sbírky i chlapa. Už dlouho jsem po nějakém pátrala a protože jsem momentálně bez práce (a tedy i bez peněz), tak jsem jako obvykle zkusila štěstí na Aukru. V květnu jsem konečně měla štěstí a vydražila skupinku pěti panenek z nichž jedna byla kluk. Dalo by se říct, že do tohoto kšeftu jsem šla především kvůli němu. Cena se sice vyšplhala až na 105 Kč, ale protože jsem dvě z těchto barbínek obratem zase prodala (a celkem slušně) tak mě nakonec ty zbývající 2+1 přišly na pouhých 50 Kč.
Jméno jsem mu dlouho vybírala. Ta, která se mi líbila se k němu nějak nehodila. Nakonec jsem ho pojmenovala Felix. Také se mi podařilo vypátrat, že se jedná o Cali Guy Blane (s vůní kokosu) z roku 2005. Skutečně ještě stále trošku voní kokosem. Na fotce to není moc vidět, ale má zelené oči, což je údajně dost nezvyklá barva. Vlasy má světle hnědé s blond proužky. V tělíčkách Kenů se nevyznám, ale u nás se pro tento typ těla vžilo označení "zombie". Hlavičku má z roku 2001, tělíčko z roku 1968.
Jako většina panenek z druhé ruky se Felix ke mě dostal "v rouše Adamově". A jelikož se jedná o mého prvního kluka, tak ani já zatím nemám pro něj vhodný obleček. Nechtěla jsem, aby na fotkách pózoval nahý, ale nakonec jsem to, doufám, celkem šikovně vyřešila.


Zdroj: http://kerria.pise.cz/237-felix.html

2 komentáře:

  1. aj tohoto fešáka mám dokonca s pôvodným oblečením ale má lepenú hlavu - mám ho le ako výstavného tinka77

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Ten můj už je taky oblečený. Dostal však jen háčkovanou repliku.

      Vymazat