středa 27. listopadu 2013

Disney Fun Barbie 1994


Během října 2010 se moje (zatím skromná) sbírka rozrostla o další kousek. Už delší dobu jsem pokukovala na mimibazaru po panenkách s tváří Superstar. Většina z nich byla na moje současné poměry docela drahá (i když jen málokterá z nich byla dražší než nejlevnější nová cácorka z obchodu). A tak jsem jen koukala a snila a hlavně se nemohla pořád pro žádnou z nich rozhodnout. Na těch malých fotkách navíc vypadají všechny skoro stejně.

Nakonec jsem neodolala a šla do ní - tedy do této konkrétní. Důvodů bylo hned několik, daly by se však shrnout: Tato panenka je úplně jiná, než všechny, co zatím doma mám. Je to moje první panenka s tváří Superstar, první s ofinou a také první s ohnutými pažemi. Dalším důvodem ke koupi byl její obleček. Obleček není její původní, ale patří k panence, kterou již doma mám, ale bez oblečku - Violet. Chybí kalhoty a bolerko. Botičky u sebe neměla, ale na focení jsem jí půjčila růžové pantoflíčky.
Zdroj: http://kerria.pise.cz/245-miriam.html





Žádné komentáře:

Okomentovat