pondělí 9. prosince 2013

Jen kominík, jen kominík ...


... černý jak mour, zná tajemství všech krovů, krbů a rour... (vzpoměla jsem si na slova jakési prastaré písničky).
Trošku se zpožděním dodávám téma měsíce září 2011, kterým bylo povolání. Dlouho jsem zvažovala různé profese, především ty, pro něž je typický nějaký úbor nebo stejnokroj. Nakonec jsem se přiklonila ke kominíkovi. Teprve později mě napadlo, že kominický mundůr obleče Felix, můj tehdy jediný kluk. Není to zvláštní - o kominících se říká, že nosí štěstí a Felix znamená šťasný.
Kominíčka jsem zvolila mimo jiné také kvůli barvě. Později bych ráda vytvořila obleček pro nevěstu a ženicha. A díky kominíčkovi mám část práce hotovou, kahloty může klidně obléknout i ženich. Vlastně i sako, protože jsem místo původně plánovaných korálků použila na knoflíky špendlíky.



Zdroj: http://kerria.pise.cz/229-jen-kominik-jen-kominik.html

Žádné komentáře:

Okomentovat