úterý 4. února 2014

Barbie Chic 2007 - Tereza

Terezka byla jednou z prvních panenek, které jsem si pořídila. A jako většina panenek z druhé ruky nemá své původní šatičky. Ale není nic jednoduššího, než vyrobit napodobeninu, zvláště v tomto případě. Chyběla jen maličkost, klubíčko správné barvy. Když jsem na ně konečně natrefila, pustila jsem se do díla.

Nevím, jakou mají mít šaty barvu, inspirovala jsem se fotografiemi jiných sběratelů a hledala tu nejpodobnější. Oproti originálu chybí šatům obrázek motýla na hrudi. Ale myslím, že jinak celkem odpovídají originálu.
 

A pro srování originální šatečky, jejich obrázek jsem si vypůjčila z blogu Hanneton, na jejímž blogu najdete víc obrázků.



Zdroj: http://kerria.pise.cz/232-barbie-chic-2007-tereza.html

2 komentáře:

  1. V porovnání s originálem opravdu věrohodné! Šik módní kousek. Terezka může na výlety, korzovat se centrem města, nebo se procházet jen tak... určitě na ní spočine oko sličného Kena. :-)

    OdpovědětVymazat