středa 19. března 2014

Surfs up Beach Ken 2008


 

Koncem loňského roku se mi podařilo na Aukru zakoupit trojici kluků. Poměrně brzy se mi podařilo identifikovat Šimona, a tak vám ho dnes představím.

Jako většina panenek z druhé ruky nemá své vlastní oblečení. Prodávající mu alespoň věnovala šortky a k mé veliké radosti i nějaké botky - moji kluci se zatím museli dělit o jediný pár, tak teď už má každý své. Časem určitě dostane háčkovanou repliku (hodně zjednodušenou) svého původního oblečku

Co o něm říct. Má to nejobyčejnější "zombie" tělíčko, bohužel. V tvářích kluků se stále ještě nevyznám, značení na hlavičce říká, že tvář pochází z roku 2005, ale pojmenování tváře netuším.

Kromě oblečení měl na krku i modrý šátek, který mi okamžitě evokoval představu kovboje. Obleček jsem doplnila háčkovanou modrou vestičkou, kterou jsem měla už z dřívějška a iluze kovboje je téměř dokonalá. Škoda, že nemám nějakého šikovného koníka...



4 komentáře:

  1. Krasnucky, ja mam Terku z tejto serie ;-)

    OdpovědětVymazat
  2. Krasnucky, ja mam Terku z tejto serie ;-)

    OdpovědětVymazat
  3. Pozri sa na Lubové články, kde má nafotených kenov podla tvári. Je to tá istá tvár ako jeho hottie. tinka77

    OdpovědětVymazat