úterý 22. dubna 2014

Fashion fever Ken zimní - 2008


Konečně se dostávám k poslednímu z loňských nákupů. Už ani nevím, v jakém pořadí jsem panenky kupovala, ale všechny ostatní už jsem vám tu představila. Zbývá tento kluk - Petr. I u něj mi dalo hodně práce zjistit jeho skutečnou totožnost. Nenašla jsem ho v žádném z Lubových katalogů a tak si ani nejsem jistá, jestli se u nás vůbec prodával. Jeho obrázek na mě z netu vypadl úplnou náhodou, když jsem hledala Beatris. V té době už jsem hledání dávno vzdala, takže si dovedete asi představit mou radost.

Přišel sice v perfektním stavu, ale jako většina panenek z druhé ruky bez dalšího příslušenství. Kupovala jsem ho přes Aukro od stejné majitelky jako Šimona, takže jsem ho dostala i s podobnou výbavou: Nějaké botičky a šortky, které důvěrně znám - jak by taky ne! Vždyť jsem je měla skoro stále před očima, když jsem tvořila obleček pro Felixe! K nim jsem mu půjčila háčkovanou vestičku, kterou mám doma už několik let. Časem pochopitelně dostane svůj vlastní obleček, tedy přesněji jeho háčkovanou repliku.




3 komentáře:

  1. Ja si myslím, že je to on :-) Ja mám z tejto zimnej série Terezku. Celá séria je veľmi povedená. Gratulujem.

    OdpovědětVymazat
  2. PS: V tomto článku mám aj pár jeho fotografíí, tak si to môžte skúsiť porovnať.
    http://nikusikba.blog.cz/1401/fashion-fever-winter-teresa-2008-yvonne

    OdpovědětVymazat
  3. Máš pravdu, co jsem viděla obrázky, tak série se povedla. Díky za odkaz, je to skutečně on.
    PS: Terezka se taky povedla.

    OdpovědětVymazat