úterý 9. prosince 2014

Barbie 12 tančících princezen - královský švec Derek


Dereka jsem koupila na Mimibazaru snad druhý den poté, co jsem si ho napsala veřejně do wish-listu. On je tedy zatím stále ještě k mání i nový, ale už snad jen v jednom e-shopu a stojí kolem 700,- Kč (kdyby někdo měl zájem, pošlu mu odkaz). Tenhle byl za 200,- bez střevíčků pro princezny - to se mi zdálo jako rozumná cena. Střevíčků sice není nikdy dost, ale za tu cenu je oželím. Cestoval dlouho a mezitím ho holky (Růženka a Gwen) předběhly.

Jak už jsem zmínila před časem, sérii Dvanáct tančících princezen by mi nevadilo sesbírat celou. Ale zas tak moc jsem se o Dereka nesnažila. Dokud jsem si u Luba nepřečetla, že má poměrně vzácnou tvář. Jako sběratelka totiž chci mít doma věci vyjímečné a to Derek se svou tváří rozhodně je. "Tak ten by mi neměl chybět!" řekla jsem si a připsala ho na wish-list, kam píšu jen panenky které chci opravdu hodně moc.

Jsem z něj nadšená. Nejspíš je to pochopitelné, protože dosud jsem neměla žádného kloubového kluka. Je ve výborném stavu, má své originál oblečení i boty - co chtít víc? Je také o kousek vyšší než mí ostatní kluci, což je sice příjemná změna, ale na druhou stranu si nebude moci půjčovat od nich oblečky.





A celá parta pohromadě.







7 komentářů:

  1. je krásny a je dobré že si ho zohnala originál za prijateľnú cenu. Najviac sa mi páči ako kľačí na jednom kolene. Už len kytičku a jednu z princezien - hm ale ktorú keď všetky sú pekné, že ? tinka77

    OdpovědětVymazat
  2. Teda Jitka! Srdečne gratulujem :-) Tohto chlapca ja teda tiež zháňam :-) Zrejme si kúpila toho, ktorého som obdivovala na mmb. Nádherný kĺbový a v pôvodnom oblečení, srdečne gratulujem :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Budu si to pamatovat a pokud někde uvidím, dám ti vědět.

      Vymazat
  3. Gratulace k přírůstku a postupnému plnění seznamu přání. Derek je fešák a ten ti nesměl chybět.

    OdpovědětVymazat
  4. Děkuji, jsem za něj opravdu ráda.

    OdpovědětVymazat