úterý 3. března 2015

Glam Beach Steven - 2007


Už dlouho si přeji získat nějakého černouška - kluka. Čas od času se mihnou v nabídce, ale cena se obvykle vyšplhá hodně vysoko. Zatím mě vždy někdo přebil, často jen o pár korun. Konečně se na mě minulý týden usmálo štěstí a jedna prodávající nabízela černouška nejen k dražbě, ale i za cenu "kup teď". Vyvolávací cena v dražbě sice byla podstatně nižší, ale nakonec by se stejně vyšplhala výš, jako už několikrát před tím. A tak jsem si řekla, že půjdu na jistotu a černouška koupila hned.

 Prodávající je sama zřejmě sběratelka, sice si nejsem jistá, ale mám dojem, že už jsem ji na Aukru párkrát "potkala". Panáček je ve výborném stavu a má dokonce i své původní oblečení. Velmi mě potěšila tvář Jamal 1991-1997(modifikace) - zatím ke mě stále přicházejí kluci s novými tvářemi. Tělíčko sice není žádná bomba, ale už se začínám smiřovat s tím, že je u kluků patrně nejobvyklejší, takže se nemůžu divit, že jej mám tolikrát. Bohužel ani moc pózovat neumí...






4 komentáře:

  1. tak to ti k nemu naozaj gratulujem. Vyzerá aj na fotke naozaj zachovalo a dobre - ale je to aj velký fešák a sympaťák tinka77

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, je od sběratelky, takže je v dobrém stavu.

      Vymazat
  2. Jitunko, srdečne gratulujem k vytúženému černoškovi, vidím, že tvoj wish list sa začína napĺňať. Je naozaj krásny a krásne zachovalý. Musíš mať veľkú radosť :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Niky, děkuji. Vlastně jsem si ho koupila tak trošku k narozeninám. A fakticky mi udělal radost.

      Vymazat