úterý 2. června 2015

Island Fun Miko 1986

Plavky dělávám poměrně ráda. Jsou totiž hned hotové. Ani tyto nebyly výjimkou. Plavky byly hned i "krucánek" kolem krku. Zasekla jsem se až na sukýnce, protože jsem na Velikonoce spotřebovala všechny své žluté příze. Pak jsem musela dlouho čekat, než se naskytne cesta do města, abych si mohla doplnit zásoby. Ale jak už tušíte, nakonec se podařilo a sukýnka je také na světě. A už jen počkat, až přestane pršet. Deště je zapotřebí, ale když člověk chce fotit venku, tak trošku překáží...




 Kromě celého outfitu jsem také nafotila samotné plavečky...



Jak se mi podařilo se přiblížit původní předloze si můžete srovnat na fotografii z netu...



4 komentáře:

  1. no teda tvoja práca je lepšia ako originál tinka77

    OdpovědětVymazat
  2. Perfektné Jitunka! Jednak nádherná bábika a tvoja práca je dokonalá!

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Děkuji, snažím se a háčkování je moje vášeň.

      Vymazat