úterý 17. listopadu 2015

Muzikál ze střední 2007

Celý ten balík jsem kupovala hlavně kvůli klukům. I když jednoho z nich se mi nepodařilo podle fotky identifikovat. Po rozbalení však bylo po záhadě - je to Troy z HSM a k němu jsem našla i Gabrielu. Hrdinové muzikálu Mattel vyrobil v několika různých variantách. Tyto dvě panenky, co mám já jsem našla na netu i ve "zvukové" verzi, kdy zpívají nějakou píseň. Ty moje jsou jen obyčejné, ale velmi krásné a já z nich mám opravdovou radost.








PS: Pokud jste někdo zvědavý na další přírůstky, tak postupně alespoň vkládám fotky zatím upravených panenek do přehledů podle roků a podle tváří.

2 komentáře:

  1. Jémine Jitunko, tí sú nádherní :-) Ja mám tiež jednu Gabiku :-) Krásne fotky si im urobila :-) Tento balík musel byť úžasný, máš niekde fotku všetkých spolu? Rada by som to videla

    OdpovědětVymazat
  2. sú krásní tí tvoji roztancovaní tanečníci tinka77

    OdpovědětVymazat

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...