úterý 1. prosince 2015

Jewel Girl 2000 - Teresa


Stále nestíhám dát dopořádku zbývající cácorky z velkého balíku. Vím, že tam mám ještě neméně 2 série, možná i tři (až se mi podaří identifikovat poslední 2 panenky). Ale spěchám s tím, abych se vám s novými přírůstky co nejdříve pochlubila, tak alespoň samotná panenka - jedna (spíš jediná) z těch, co jsou  skoro jako nové.

U Terezek jsem si byla jistá, že u mě zůstanou obě (po vybalení jsem našla ještě jednu, která na fotce úplně chyběla). Čím dál víc se mi totiž tato tvář líbí. Nedá se siceříct, že bych ji považovala za svou nejoblíbenější, ale působí na mě tak-nějak přirozeně...

Jarmilka má téměř komplet svoji garderóbu a ve velmi dobrém stavu.  Má pro mě zajímavé, tmavé líčení. A svým způsobem je to unikátní panenka...
Škoda jen, že po příchodu z práce už je tak mizerné světlo na focení...





A čím je vlastně unikátní? Na fotkách to není moc vidět, ale má neobvyklé tělíčko, datované 1999. Je to jakýsi hybrid Belybutton s gumovým bříškem. Musela jsem ji (chudinku) svléknout, abyste to také viděli. Možná to někteří znáte, ale já takové tělíčko vidím poprvé.


5 komentářů:

  1. Tereza je opravdu moc pěkná panenka s milým úsměvem. A má krásnou róbu, to jsi zřejmě šila sama - je moc pěkná! Ty róby jsou podle nějaké původní předlohy?

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Vendy, děkuji za chválu, ale máš o mě vysoké mínění. Já totiž šít vůbec neumím. Oblečení je její původní od Mattela, chybí jen nějaké strakaté kalhoty.

      Vymazat
  2. Veľmi pekná Terezka - má peknú malbu tváre, ale najmä pier. tinka77

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tinko, ta její malba se mi také moc líbí, rty jsou super.

      Vymazat
  3. Tá je nádherná, ani som netušila, že má také zaujímavé telíčko :-) Ďakujem za informácie :-) Srdečne gratulujem :-) Teresky sú moje <3, takže vždy článok o nejakej poteší :-)

    OdpovědětVymazat