úterý 9. února 2016

Labutí jezero 2003


Tato neúplná série byla překvapením "velkého balíku". Královna víl na inzertní fotografii úplně chyběla, ale o to větší radost mi udělala. I když na mém wishlistu oficiálně nebyla, tajně jsem doufala, že se ke mě jednou dostane. Krom toho je na hranou panenku v dost dobrém stavu. Oblékla jsem jí "hybridní" šaty, které jsem vytvořila ze šatů od labutí princezny a rukávky jsou zřejmě jediné co zbylo z jejích vlastních šatů. Ale i tak se to k sobě docela hodí, nemyslíte? Labutí princezna v balíku nebyla, zřejmě nepřežila dětské hry. Třebas se ke mě jednou také dostane, ale usilovat o ni zatím příliš nehodlám. Těch GG tvářiček mám momentálně nadbytek.

Prince se mi dlouho nedařilo určit. V balíku bylo spousta oblečků navíc od několika různých princů, z nichž to mohl být prakticky kterýkoliv. K těmto přírůstkům mám doma už dlouho i malého Timmiho ve zbytku dikobrazího kostýmu.

Série byla vytvořena na motivy filmu Barbie z Labutího jezera, natočeného podle oblíbené pohádky. Barbie je tu v roli dívky Odetty zakleté do labutě, která má pomoci královně víl zachránit začarovaný les. Film jsem zatím neviděla.





2 komentáře:

  1. princezná je veľmi krásna. Chápem, že ťa potešila. Ani som nezbadala, že rukávy a šaty k sebe nepatria. Princ a Tomík sú tiež fajn tinka77

    OdpovědětVymazat
  2. Táto Tereska je nádherná, bola jedna z mojich vytúžených, no už šla aj s Odettou preč. Prvotne som si ani nevšimla, že má šaty od Odetty :-D Krásne fotky :-) Je super, že máš aj Daniela :-)

    OdpovědětVymazat