úterý 1. března 2016

Barvy - bílá

http://barbiny.blogspot.cz/2016/01/barvy-projekt-na-rok-2016.html
Bílá - taková barva-nebarva.... Ale vždy krásná, barva nevinnosti, čistoty... Mám ji ráda a bílých šatiček mám snad nejvíce... Většinu oblečků jste už měli možnost vidět, ale nedá mi to, abych se nepochlubila znovu. Na konci jsou však i nějaké zatím nepředstavené novinky....

Víla Amálka

Tennis Lorena - replika originálu



City Shopper - replika originálu
Družičky


Do projetku se tento měsíc zapojili:
  • Tinka se zelenou barvou

2 komentáře:

  1. Krásne ,-D a keďže som niečo už videla chválim vílu Amálku tinka77

    OdpovědětVymazat
  2. Nádhera, mne sa veľmi páčia družičky, potom replika Look City Shopper Mackie šiat a samozrejme skvelý svetrík, ktorý som dostala predminulé Vianoce :-) Si veľmi šikovná :-) Pozerám, že ja som ešte nezverejnila fotky ani za január ani za február a ty tu už máš marec, no nič, ja sa napravím :-)

    OdpovědětVymazat