úterý 3. ledna 2017

Barvy - bonus

Rok s rokem se sešel a nastal čas na poslední příspěvek do projektu "Barvy" - blíže nespecifikovaný bonus. Já měla nápadů hned několik, ale realizace trošku pokulhává, takže nakonec jsem doplnila sérii malých šatiček o zbývající dvě barvičky (šedou a červenou), aby jich bylo stejně jako vyhlášených témat - tedy 11. Bohužel malých holčiček mám jen 10, takže jedny šatičky vám předvede kluk, snad to nebude vadit. Všechny šatičky byly původně úplně stejné (návod na ně jsem se pokusila popsat zde), ale po čase jsem bílé dozdobila, aby se více podobaly družičkovským z pohádky Princezna a švadlenka.

Nejprve jednotlivé šatičky:



A teď pár společných fotografií:




Ještě malé ohlédnutí: Minulý rok, především díky projektu vznikla spousta šatů i nějaké kostýmy. Jednotlivé modely jste měli možnost vidět v článcích, ale nedá mi to, abych si neudělala alespoň jednu společnou fotku.



Do projektu se tento měsíc zapojili: 
Tímto uzavírám projekt Barvy a těším se u příštího na téma Inspirace hudbou.

3 komentáře:

  1. No krásne. Rada som si takýto prehľad pozrela. Všetkým to sluší, ale malé bábiky sú rozkošné. Najviac sa mi páči tá malá ryšaňa v červených šatách na zamrznutých vetvičkách. Už sa teším na tvoj nový projekt ,-D

    OdpovědětVymazat
  2. Malým děvčátkům to velice sluší.:-)

    OdpovědětVymazat
  3. Krásne Shellynky máš :-) Ja ich zbožňujem a tie šatočky sú nádherné :-) Podobné mi urobila Ivuška, musím dakedy pofotiť :-)

    OdpovědětVymazat