úterý 7. února 2017

Shave'n style Ken 1999


Nevím jestli jste si všimli, ale před časem zmizel z wishlistu holící Ken. To proto, že se mi jednoho podařilo ulovit. Sice byl nahý, ale to mi nijak nevadí, i když těch klučičích oblečků zatím moc nemám. Něco jsem našla - není to sice poslední výstřelek módy, ale prozatím mu bude muset stačit.

Jak už název sám naznačuje, Marek se dá "oholit". Barva, kterou jsou vousy namalované reaguje na teplo, takže stačí párkrát přejet obličej prstem a má tvářičku zase "hladkou" jako miminko. A samozřejmě po nějakém čase vousy zase "dorostou" - tedy barva znovu vystoupí. Je to zajímavý efekt a umožňuje měnit Markovu image podle chuti - může mít plnovous, knírek, bradku, kotlety... Už se těším, jak toho využiju ve svých projektech.

Potěšilo mě také jeho tělíčko. Zatím mám jen "zombíky" a různé druhy celokloubových. Tento je něco mezi. To je opět příslibem, že v projektech se uplatní lépe než někteří jiní.








2 komentáře:

  1. Veľmi sympatická zaujímavá tvár. Je dobre, že si ho získala. Už sa teším na to ako ho využiješ - a mimochodom veľmi pekne si ho obliekla a nafotila.

    OdpovědětVymazat
  2. Srdečne gratulujem k získaniu ďalšej položky z wishlistu. Zmiznutie holiaceho Kena som si všimla. Milujem tieto teplené premeny. Je to si jedna z najúžasnejších vecí pri Mattel bábikách pre mňa, takže verím, že si nadšená :-) Obliekla si ho úžasne, je veľmi milý :-)

    OdpovědětVymazat