úterý 9. května 2017

University Barbie

Schválně jsem nenapsala která, protože z oblečku to poznat není. Panenka je NC State, ale spousta podobných panenek má i podobný dres a liší se jen znakem na hrudi. Ten můj pochopitelně žádný znak nemá, ale nahradila jsem ho dvěma knoflíčky, protože bez nich to působilo tak nějak nedodělaně. Takže pokud by se ke mě zatoulala jiná University Barbie v červeném dresu, může si tento klidně půjčit. Tentokrát jsem háčkovala dva díly: zvlášť bodýčko a zvlášť sukýnku. Jednak to tak asi má být a pak jsem si říkala, že by bylo dobré mít možnost oblečky využít i nějak jinak.






1 komentář:

  1. Je krásna a super, že si jej urobila dres :-) Neviem, ako to majú tieto staršie roztlieskavačky, tie zberateľské majú len tričko a sukňu, nemajú to ako body, ale verím, že tieto staršie to mali lepšie urobené a hlavne boli kĺbové, mám ich veľmi rada :-)

    OdpovědětVymazat